09.11.2017

УЧАСНИКИ ПЕРШОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ ПРЕЗЕНТУЮТЬ БІЗНЕС ПЛАНИ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙУ


9 листопада відбулось чергове засідання Першої Студентської Страхової Компанії. У рамках організованого заходу студенти-страховики презентували програми перспективного розвитку створених ними страхових компаній “STUDENT INSURANCE”, “6 КРОКІВ ДО КОРДОНУ” та “АГРО”.

Іванна Крисько, Людмила Грицишина, Оксана Кушнір, Юлія Плонська, Анастасія Лупійчук, Христина Яхторович, Юлія Кизима та Ірина Медвідь (ст. гр. Ф-32) ознайомили присутніх із основними структурними елементами комплексної програми перспективного розвитку страхової компанії “STUDENT INSURANCE”. Студентки відзначили, що бізнес-план даної організації є головним інструментом управління страховою діяльністю вказаного страховика. У процесі розробки моделі функціонування компанії на перспективу особливу увагу вони приділили формуванню страхового портфеля, виявленню можливостей розширення каналів реалізації страхових продуктів та проведенню SWOT аналізу.

Кругліцька Оксана, Ковбасовська Ірина, Партика Уляна, Романчук Мирослава, Новак Ігор та Шукалович Юлія (ст. гр. ФО-31) ознайомили присутніх із програмою діяльності компанії “6 КРОКІВ ДО КОРДОНУ”. Оцінюючи перспективи страховика студенти розробили систему заходів, пов’язаних часом і місцем реалізації, узгоджених із стратегією і ресурсами та розрахованих не лише на отримання максимального прибутку, але й на забезпечення добробуту акціонерів.

Представляючи бізнес-план страхової компанії “АГРО” Платонова Марія та Юхимець Яна (ст. гр. ФМО-31) увазі присутніх запропонували основні його розділи, а також проаналізували тенденції на реальному ринку страхових послуг по страхуванню агроризиків, оцінили ризики невиконання плану, розробили план маркетингу, організаційний та фінансовий плани.

Підбиваючи підсумки засідання учасники Першої Студентської Страхової Компанії дійшли спільного висновку стосовно того, що за нинішніх умов розвитку суспільства відсутність розробленого бізнес-плану гальмує розвиток страховика або взагалі призводить до кризи та зникнення його з ринку. Страхові компанії, за умов конкурентного середовища, що формується, мають розробляти довгострокові плани розвитку, які дали б змогу їм встигати за змінами, що відбуваються. Поступове насичення вітчизняного страхового ринку, поява нових запитів і зміна позиції споживачів, зростання конкуренції, глобалізація бізнесу, поява нових можливостей для розвитку, пов’язаних з досягненнями сучасних технологій, розвиток інформаційних мереж це чинники, що призводять до зростання значення стратегічного планування у страхових організаціях.