09.11.2018

Бізнес-гра «Життєвий капітал» на кафедрі фінансового менеджменту та страхування


У рамках проведення Всеукраїнського тижня фінансової грамотності викладачі та студенти кафедри фінансового менеджменту та страхування ТНЕУ зіграли у бізнес-гру «Життєвий капітал».

Професорсько-викладацький колектив кафедри активно підтримує використання саме таких активних імітаційних методів у навчальному процесі, що передбачають спільну участь як викладачів, так і студентів, оскільки під час таких заходів виробляються навички прийняття фахових фінансових рішень у нестандартних ситуаціях та є унікальна можливість виявлення нових особистісних якостей та саморозвитку.

Як відзначили ведуча – фінансовий консультант, менеджер СК «ТАС» Ірина Лазута і бізнес-тренери Зоя Пілат, Наталія Яцишин та Василь Борис, гра «Життєвий капітал» є сучасною та ефективною українською версією всесвітньо відомої гри Cash Flow. Це захищена авторська методика, правила гри якої розраховані на ті фінансові інструменти, які присутні у економіці нашої країни. Також гра адаптована під особливості українського менталітету.

Присутніх ознайомили з умовами, правилами гри та легендами. У ході гри учасники команд повинні були: опанувати знання та навики, що необхідні для ефективного управління власними фінансовими ресурсами; приймати правильні фінансові рішення, які будуть впливати на їх добробут та фінансовий стан в майбутньому; швидко рахувати свої гроші та приймати рішення щодо доцільності їх вкладення в той чи інший актив; правильно оцінювати свої ризики та ризикувати і справлятись з непередбачуваними ситуаціями; бути стресостійкими; змінювати власні стереотипи мислення і відношення до грошей; використовувати кредитні кошти з максимальною вигодою для себе; шукати партнерів, проводити перемовини та будувати чесні партнерські відносини; чітко визначати ціль у житті та будувати стратегію для її досягнення.

Учасники імітаційної гри отримали корисні поради від практиків щодо ефективного управління своїми активами, створення власної системи заощадження, накопичення та використання наявних ресурсів.